2019. május 18., szombat

Taplós és Góga közt, avagy egy "alkotói válság" újabb bizonyítéka

A Suvatás, a Tolnai-Holt-Duna Gemencbe benyúló része.
Ma réti iszalag túrára szántam el magam, és ennek legbiztosabb területe a Taplósi-rétek.

A Sió-töltésen kerékpárral mentem a Suvatásig. Mivel régebben többször jártam már itt, ezért se térkép, se GPS nem volt nálam, mondván úgyis odatalálok. De rossz úton fordultam be és eltévedtem. Ilyen régen nem fordult elő velem.

Azt nem is részletezem, hogy kéthetes eső után mennyire volt jó ötlet kerékpárral tekerni egy ártéri erdőben.
Öt törzsű, alacsonyan elágazó nyár 640-es kerülettel.

A Gógai-gyepet nem legeltetik, a nyáj inkább az értékesebb Taplósi-gyepre jár, ahova viszont én ma nem értem ki.

A nyáj lakhelye ez a kis akácos, csupa holt fával.

Végre visszataláltam a töltésre.

Egy kis színes a végére.

Keselyűsben jó éve volt a vitézkosboroknak.

Ennyit akkor a vitézkosborokról idénről.