2020. március 24., kedd

"Home tour" gyakorlatok

Az ember készül a legrosszabbra is. Próbálgatja, mit tud karantén esetén csinálni, (ami ezért még messze nem a legrosszabb helyzet.) Például a teraszról fotózgat saját udvara felé. Ez a látvány azért március 23-án  szokatlan. Az idei szezon első komoly hava, az is tavasszal.

Vagy webkamerákat figyel. A gemenci fekete gólya kameráról a Gemenc Zrt. honlapján ennél színvonalasabb összeállítás van, ott azért a feltételek is jobbak.Én néha egy kis szünetben odapillantottam.  Én március 5-én láttam meg az idei gólyát (Március 3-án kora reggel szállt oda először a Gemenc Ztr. szerint.) Onnan kezdve keveset láttam, arról is lemaradtam, hogy 15-én már párral is megjelent.Már elkönyveltem, hogy üres marad az idén a fészek.

Én 21-én észleltem nagy változást, amikor megláttam, hogy a fészek ki van bélelve, és újra megjelent a madár.

Másnap már a párt is láttam.

Délután szex is volt.

23-án reggel lemaradtam arról, hogy reggel egy tojás volt a fészekben, amit egy óra múlva kidobtak. Délutánra ide is megékezett a hó. Csak fázósan ácsorogtak a fészekben. Szexelni most nem volt kedvük. Érthető.