2014. április 22., kedd

A bogyiszlói orchideás erdőben

Az idei év se múljon el úgy, hogy ne nézzem meg a bogyiszlói orchideást, gondoltam, és így
is tettem ma délután.

Újszerű helyen, irgalmatlan dzsuvában léptem az erdő területére. Arra gondoltam itt ember nem járt évtizedek óta, de aztán érdekes nyomokat találtam. ( Soproni Ászok) 

Érdemes volt ide is betérni, mert itt volt egyedül madársisak

Aztán kiértem a hagyományos betérési helyemhez, az egykori tóhoz.

Nadálytő halványabb színváltozat

Élőhelyfotó

A vitéz kosbor állománysűrűsége helyenként elég jó az idén is

Jöjjön egy kis "lírázás" a fotók terén. Szerencsére a nap is kisütött egy rövid időre.

Fényben 

Ahol ez megjelenik, nincs már kosbor. És elég nagy területet elhódított már. Az aranyvessző.

Ők is valami normálisan bejárható utat kerestek, mert kosborozni jöttek. Van is egy, de tudni kell, hol kell rácsatlakozni.