2011. május 28., szombat

A Lajvér-patak mentén

Ma reggeli utam helyszíne a Szálka melletti Lajvér-patak rétje és a szomszédos
erdő volt. Ezen a képen  is visszafogott HDR van. Végül is drágább
fényképezőgépekbe eleve beleteszik ezt a technológiát, úgyhogy eldobva
erkölcsi aggályaimat, olcsó kisgépem képei közül többet én is fel fogok dobni
 ezzel a technológiával.A technológiáról itt olvashatunk jó segédletet,
ingyenesen letölthető legális szoftverajánlattal.

Egy kiadás előtt álló térkép tesztelését végeztem el. Ez a térkép erre a vidékre
két nagy fát is jelzett. A Szarvas-forrás felé rá is akadtam két nagy bükkre.
A Brányoki-erdő másik jelzett nagy fáját nem találtam.

Az erdőből kifelé tartva megfogott a patak menti rét szépsége

Egy mélyebb vizenyős területen mocsári nőszirmok garmadája nyílik


Reggeli

Reggeli torna

Bütykös hattyú a patak vízén

Hattyú enyhén giccses stílusban