2012. május 21., hétfő

Tengelic: A Csapó-kastély parkja

Virágzik a vízitök a tavakon

A tiszta vízben még a halak is látszanak

A kastélypark gyakori célpont számunkra. Régi honlapomon foglalkoztam
történetével. A horgászegyesület kezelésében lévő tavak vékony part menti sávját
gondozzák helyenként.

Legutóbb 2010 szeptemberében jártam itt. Azt megelőzően 2010 márciusában.
Akkor mértem meg itt utoljára a fákat, most viszont nem hoztam centit, mert
nem "tervezett" út volt.

Leginkább esélyes a listára kerülésre a vérbükk mögött
álló, kettős törzsű tölgy. Jól látható, hogy mennyire elvadult
már a park.

Az osztrák tulajdonos felén álló tölgyet 2009-ben 475 cm-nek mértem.

Csuszka

Az egyik tó közepén álló mocsári ciprus még mindig dacol a nem túl szerencsés
körülményekkel

Barázdabillegető

Kecskebéka komfortos napozóágyon

Mocsári teknős

Kék légivadászok