2015. november 21., szombat

A mázai Vadvíz-árok

A közelgő esős hidegfront előtt gyorsan kiugrottam a mázai Vadvíz-árokba. Két dolgot vártam itt: 1. Nagy bükkök 2. Egy izgalmas szurdik 

Nagy bükköknek csak csonkjait láttam,de ezek sem voltak méretesek

Rengeteg csuszkát láttam

Első találkozásom a Vadvíz-árokkal

Itt minden kő fekete, szenes 

Egy régi elfalazott tárna ezek után már nem volt annyira meglepő.  Itt már a 19.század elején bányásztak 1966-ig.

Nagy erők dönthették ki ezeket.

Az utolsó értékelhető virágszépségek: Harangvirágok, 

Tipikus

Nem egy szurdokvölgy. Az avar helyenként fél méter vastagon takarj a patakot. Végül is nem bizonyult ez a patakvölgy sem nagy kalandnak, nem kell módosítanom a Keleti-Mecsek Top 10-ét.

Valami kilátásféle, miután felkapaszkodtam a völgyből

Hitvány kis erdőcskék, tarvágásokkal

Még ez volt a legszebb fa utam során

Zsidócseresznye

Ismét a Vadvíz

Hazafelé beugrottam még a Széptölgyesi-tavakhoz. Semmi érdekes nem volt