2015. október 28., szerda

Forgatás a Gemencben. 2.nap

Ma főként a Pörbölyi-erdő ismert részeit jártuk végig, szép őszi időben. A Simon-Duna "oszlopcsarnoka".

A Móric-Duna száraz medre

Rend

Útban a pörbölyi "nagy fához"

Bagatell

A "nagy fa" ezúttal már alig gyakorolt rám hatást.

Eddig mindig csináltam egy olyan képet amibe ez az ág van belekomponálva

Ennyi látszik a "nagy fából" a Móric-Duna száraz medréből. Hamar ledobta szinte összes levelét.

Csak egy-két nagyobb pocsolya van a mederben

A Simon-Duna mellett álló 9 m-esnek már májusban is le volt törve egy nagy ága

A mellette álló 8 m-es teljesen jól van

A Simon-Dunában elég sok víz volt. Ezen meglepődtem,mert úgy gondoltam, hogy minél délebbre van egy ág, annál fiatalabb és mélyebb, tehát elvileg a Móric-Dunában kellett volna hogy  több víz legyen.

A Simon-Duna melletti "rakéta."

Visszafelé is lementünk a Simon-Dunához az "oszlopcsarnoknál"

Két gomba

Előttünk átszökkent egy rudli, de majdnem lemaradtam róla.

Mire a gépet bekapcsolja az ember és exponál, már majdnem mindegyik átér.

Következő helyszínünk a Marica-fok. Ez a déli nagy nyár.

Kiderült, hogy van egy még délebbi hatalmas példány

Ez a törzse, de nem biztos, hogy van 6 m.

Májusban lemaradtam erről a szendvicsszerű szilről. Elég rossz bőrben van.
A Marica-foki nagy nyár szép lassan kimúlt. Csodálkoznék, ha jövőre még lenne zöld levele. De még áll.

A mellette lévő háromtörzsű még  tartja magát.

Csomoros nyarak a Vén-Duna partján.

Tavaszias hangulat

A Cserta-Duna

A Cserta-Duna 2.