2022. január 25., kedd

Visszatért a tél

 Szombaton reggelre esett pár centi hó, ebből vasárnap meg is maradt egy kicsi, amit aztán a beérkező hideg eddig konzervált. A keselyűsi holtág jegén megmaradt a hó. 

Absztrakt stílusban. 

A maga rendetlenségében.

A hó egy pillanat alatt rég látott vendégeket varázsolt az etetőbe. Meggyvágó. 

Tengelicek szinte tömegesen, itt mezei verébbel. 

Itt zöldikével. Ha jól számolom, akkor ez már a 21 faj az idei szezonban az etetőben vagy a környékén. 

Mobilis sorozat következik. Ennyi maradt a hóból a szálkai Mausz-kápolnánál. 

Most a tó következik....

...számos felvételen...

..amiket, mint említettem,

...egy egyszerű egykamerás...

...mobillal készítettem. 

Bonyhádra tartottam...

... de kamerát nem vittem, mert 


...nem is gondoltam arra, 

...hogy a tó szépsége...

...megállásra késztet. 

 
Az utolsó kép már a bonyhádi tetőről készült a Mecsek felé.