2024. február 3., szombat

Régen szebb volt. 10 km a Sötét-völgy környékén

Régen novembertől februárig találtam hol több, hol kevesebb hunyort a Sötét-völgyben. Most erre azért sem kerülhetett sor, mert egész pontosan 2022. januárjának közepe óta nem voltam  itt. Akkor azt írtam, több ezres hunyorállomány van.  Most február eső napjaiban éppen csak  kezdenek nyiladozni.

A nagy rét. Most egy-két kutyással találkoztam csak.

A Kakasd feletti kilátópont felé tértem ki először. 

Holló a rétek felett.

Szépen sütött a nap.

Egészen közel repültek hozzám.

Aztán elindultam a Kakasd felett futó dombgerincen, ami párhuzamosan halad a Sötét-völggyel.

Régen itt szép kilátópontok voltak, de az akácos dzsuva sokat nőtt, és elveszi a kilátást.

Egy-két pont azért még maradt.

A Belaci-völgy. 

Aztán betérek a normális erdőbe, mert a dombságunk peremén csak akácosak vannak.  

Szép csodabogyós.

Tarvágás kerítéssel. A kerítéssel éppen az erdei futókört metszették ketté. 

A Fekete-forrás régen valahogy grandiózusabb helynek tűnt. Nyilván nem ez ment össze.

Közel van hozzá a tarvágás.

Ez a nagy  tölgy jól tartja magát.

A tavasz és egyben a pollenszezon hírnöke. 

Foglalja keretbe a hunyor utam