2018. január 5., péntek

Unalomig ismert képek a Sáros körül

Az év első képe megint egy unalmasan ácsorgó szürke gémről készült.

A második pedig megint csak a G78-asról.

Friss hódrágás nyomok a Sáros körül.

Megint tele a Sáros környéke kárókatonákkal...

...meg tőkés récékkel.

Komoly rágásnyomok a Sáros eldugottabb részeinél is.

Úgyhogy mai rövid sétámat a tó körül a hódnyomoknak szántam.

Komolyabb fűz hattyúkkal.

Szarvasok a tóparton.

Lassan kisüt a Nap.

Itt kísérletet tettem arra, hogy lefényképezzem, amit egy vízcsepp leképzi a mögötte lévő tájat.

A Sáros egyik öble.

Egy keményfás erdőfoltba is betértem, ahol biztató kőrisek voltak.

Ellenfényben.

Azért a tó körül főleg füzes telepítések vannak.

Az északi rész körül volt egy biztató fűz, az egyik már évekkel ezelőtt 550 cm-es volt, de most egy nagy darab kitört belőle, úgyhogy kevesebb, mint volt.

Régen errefelé is rengeteg hódrágás volt, de most frisset nem láttam.Itt a tó vize megduplázta a napfényt, úgyhogy kicsit napozni is lehetett a kb. 15 fokos melegben. Körülöttem apró rovarok százai rajzottak.

A Sáros északi foka, ami Telefonos tavak felé visz.

Ilyen most a terep, reggel is eső volt.